Thursday, April 9, 2009

hari ini hari kamis daa..

assalamualaikum w.b.t .ari ni ari kamis..xde pape aktvt pon cume dok bertimpoh smbil merenung mase dpn yg penoh cabaran..ceewah..mcm sasterawan uganda je haahhaha..karot2..ari ni ade projek baru my mom (slps ni akn digunakan pggilan umi) kasi kt aku iaituuuuuu menjahit tilam kecik for my new becoming niece @ nephew???? wait n seee..tp ari ni xstat lg cume nk kne ukor kluasan katil baby tu dlu.bakal mak budak tu (kak long) xthu ni isshhh..supriseee hihiihii.tgu je la ape kn jadi kt tilam tu..skang ni mnjahit dh jd hobi aku yg plg syok (b4 dis i likew gardening ngehnegh) n sgt2 le hebat bg org yg xtau pape mcm aku..tp bile dh thu teknik2 n skil jht ni mmg sgale mcm bnde pon boleh dibuat dlm skelip mate...mmm ye ke??? tp yg paling bes nye bile dh dpt mesin jht dr insan yg ter****** (sensored 18PL SG ST) ...sape2 yg thu tu tolong ttp mulot ngan bantal ye nanti aku buatkan sorang satu hikhikhik.. sbenarnye umi dh lme nk msn jht tp anknye ni xberkemampuan (iskisksisk sdhnye) n tepat pd wak2 ketikanye muncul plak hero dtg membawak hadiah yg begitu bernilai..trimas kasih diucapkan n amt2 dhargai ;) ..k la mcm nk stop cni dulu je..nnti aku uplod hasil kerastangan yg aku dh buat untuk tontonan umum hehehehhe..chow//X

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment