Friday, November 20, 2009

school holiday is coming back..




Slamat bercuti kdp warga sekolah smue  (including cikgu cikgi, guru beso, pen. kanan kiri, + ank2 murid smue..)  waah bes gile kalu tringat zaman2 skoloh dulu..mmg bes thp cipan xdpt ku gmbarkan ngn kate..hehehehe..oops kpd adik2 strd 6, congrates ye cos dpt result cemerlang gemilang dlm UPSR..a big congratesss kt candidates UPSR NEGERI TERENGGANU..9 thn berturut2 menten ngn result terbaik kt M'sia ni heheh..(info ni aku tdgo dlm brite smlm..) baguih22..kekg beso2 jd budok pndai  n berjase kt kluarga bangsa n agama ye..amiin..
xlupe kpd candidates SPM n STPM..good luck in ur exam..jwb molek2..abih exam blh main puas2 ahahhahahahah..blh mai kt uptown futsal gk (promote ni eheheh)..

pepon mmg syok kalu le blh putarkan masa n blh kembali pd zaman sekolah..tentunyee time holiday ni 1stly blh tido ngn puas2 hahaha..tp xlh tdo lme2 kne bgn pg kekg kne mrh ngn mkayh..phtu kne potpetpotpeot..pdn muke aku sape srh cri pasal hahaha...memandangkan evry cuti skolah jatuh pd musim tegkujuh.,,semestinya cuti itu lg la bermaknee..tiap2 ari blh mndi ujan, tgkap ikan..smpai dmm2 heheh..ble dh main ujn tu, confirm la bju bsh n bile dh ujn ari2, mne dang bju nk kering n kekurangan pakaian berlaku di situ..hahahahahha..n skali lg kne bedilan2 dr mkayh..pdn muke aku sape srh cari pnyakit hikhikhik..oleh itu enjoy urself yup..epi holiday..waaaa aku xleh cuti lme2 sbb aku bkn guru mahupun seorg plajar...end <",>


arahmohamad

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment