Monday, November 16, 2009

weekends

salam...allooo..sori la kpd fanzzz mak smue..mak lme xhapdet blog ni wahhauuu..eeee geli bulu idong aku n
i..hehhe...sbenornye aku ni bz sgt baru2 ni..ye la keje kn ahhaha  bizwoman lg..nk jumpe clients sane sini sudahnye my lovely shimpi yippi blog ni ku tinggalkan  :)..xnape nk stori ni..cume nk hebahkan kpd nsmue yg kini aku mnjual tudung ala2 ibu ariani, ariana n sgale22 nye la..nk tempek cntoh tudung tu tp xleh lg utk ari ni..yg pastinye mmg meletop ank mak kalu sape2 pkai tudung tu..harga RM30 untuk smue jenis saiz..mmg cool r tudung tu..ehhe..ni aku tempak gmbo tudung2 tu ye..ni baru nk hebahkan, sebarkan , warwarkan berite..ok la ye..stop here dulu..no idea pagi2 bute ni..daa


****uuu  ngatuknye dibuai2 ngn cuace yg agak mendung...besnye kalu blh klubng dlm slimut ni + )


sdg tgk budk2 main futsal n mnunggu mase bdk2 cari psl ngan aku..eeiiikkkkk..;)



arahmohamad

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment